@ Elsa

Hey korvar c:
Jag är med Elsa, vi sitter framför datorn & lyssnar på musik. Vi ska typ inte gör ett skit idag, men.. Ja. :3
Igår var jag i forum med Ciwi & hennes kompis Matilda. Det var kul. :D Ciwi köpte grymt mycket saker och jag köpte endast ett par strumpbyxor och tre klubbor. x'D Med det var kul iaf. Sedan åkte vi hem till henne och tänkte gå på någon mini-konsert i någon park på söder. Det var typ bröderna Lindedal (eller vad de nu hette x3) men du skulle jag tydligen hem, så jag gicm inte :c Då typ virrade jag bort mig på söder, men tack & lov finns mobiler, så jag ringde Ciwi & Matilda och dem fick ge mig värsta vägbeskrivningen. Jag var ganska trög, fattade typ inte. Men egentligen var det ingen konstig väg. e_e
Men nu ska jag avsluta detta med en biiiild;
Fyfasen vad snygga vi är! 8D

Kommentarer

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0