Kom igen nu Filippa, skriv ett första bra inlägg härva!

Hej.
Jag suger på att skriva en sådan här text om mig själv men.. Hej.
Jag heter Filippa & är tolv år, ska fylla tretton. Jag älskar att sjunga & spela piano, spela fotboll, vara med kompisar, vara inne på datorn osv osv... En sak som jag älskar är att fotografera. Jag har ganska nydligen köpt mig min första systemkamera, Canon EOS 1000D. Det är min lilla älskling! ♥
Här på bloggen hade jag tänkt att jag ska skriva om mitt liv, typ. Eller, om allt & lite till. Jadu, då får vi se hur det går? 
Here we go!

Här har ni en otroligt vacker & seriös bild på mig. c;


Kommentarer
Postat av: Ciwi

Nej jag är din lilla älskling O___O

2011-08-18 @ 18:32:15
URL: http://worldsmostbeautifulgeek.blogg.se/
Postat av: Sparris

ASSÅ OMG, VILKEN UNDERBAR MUSTACH! :DDDD

2011-08-25 @ 17:12:00
URL: http://www.reflex.devote.se

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0