MEN NU SKAAA JAAG FÖRFAAASEN!

HEJ & HALLÅÅÅÅJJJJJJJ
Jag SKA uppdatera mer, jag MÅSTE, helt enkelt.
Idag har jag iaf varit i skolan, haft ganska tråkigt. Hahah x3
JUSTE, DET VAR ASKUL PÅ MATTEN! MAHAHAHAH XDD
Nicolas (en svennää) sa typ ett as tråkigt skämt. "Det kostar 101 euro, men det är REA nu, så passa på att beställa - för endast 100 euro!" Det tyckte han var skit kul, så han skrattade as mycket & blev skit röd i ansiktet. Mihihihi c: Sedan sa jag "Är du som jag - skrattar åt dina egna skämt?" Han ba "Nej, det här var bara nu, typ första gången." Jag ba
e______________e
MAHAHAHA, jamen jag tycker att jag är fedt küül! Elsa skrattar i alla fall.. *Happy-face* 8D
Men oj vad intressant det blev nu då..
Jajjemensan, nu ska jag i alla fall göra matte läxan, HELL YEAH BIAAATCH
BARA JAG SOM ELSCHKAR DENNA SMILEY? C'8
Men yup..
BAJS BAJS PÅ EER!

Kommentarer

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0