Missfärgat godis♥

Inte helt randum rubrik, fick det i godispåsen. GISSA OM JAG BLEV GLADDDD ♥

Men hej på er. ._.
IDAG ÄR JAG LEDIG, DETSAMMA PÅ MÅNDAG, HAHAHA, SLÅ DET OM NI KAN BIAAATCHES!
Okej, förlåt. Jag menar det inte om jag kallar er bitches. Det ser jag som värsta komplimangen 8D

Men jag kom hem från stan för typ fem minuter sedan. Jag & min syrra var där. Hon skulle köpa en mössa, men så blevb det något fel på hennes kort, så hon kunde ändå inte köpa den, mohahaha >:D
Jag köpte ett basic vitt linne, behöveds kände jag liksom.
Sen gick vi till McDonalds, åt en stor pommes frittes (tillsammans, alltså) & en McFlurry med Twix i. Sedan gick vi och köpte godis, ch jag köppte HUBBA BUBBA (AH MAJ GAD, FEM HUNDRA ÅR SEDAN JAG ÅR DET MUUMS♥)
Tjockis sisters #1! :'3

Men yepp..
Så vi ses vääl.


Kommentarer
Postat av: Sara ofc

Ses? not inte förren 44 :( miss ya <33

2011-10-21 @ 17:12:10

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0