SWE - fyfan vad jag saknar dig!

Åh, jag kom ju i Torsdags kväll. Jag vill inte lämna. Jag saknar alla för mükket, jag saknar hela sverige för mükket..
Gah, imorgon åker jag.. Taggad? Nej, INTE ALLS.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Update:

Det var helt underbart i SWE ♥ Träffade alla AWESOME kompisar, min katt, min bror & min far. SÅSUM SÄGER JA BA.
I Fredags var jag iaf inne i Sthlm city, det var saknat kan jag säga! Det var liksom så himla stort, jämfört med Luxemburg city.. e_e
Fredagen
Där gick jag & min syster på drottning gatan medan vi väntade på pappa, han var på någon jobb grejjs. JUSTE! Vi fikade också, på mitt FAVORIT CAFÉ! (Och nu kommer jag inte ihår vad det heter, bara sådär tillfällig minnesförvirring.. '-') Sedan när far kom gick vi till Nordea & fixade ID kort & vad det nu var till mig. c: Sedan gick vi på vapiano. MUUUMS! Jag åt pasta med pesto, det tar jag typ varje gång.. (MEN VADÅÅ? DET ÄR ÜBER GÅTTISCH!) Sedan så typ skyndade jag mig hem för att hinna packa 'sova över-grejjs' och ta på mig fotbolls kläder (FYFASEN VAD BRA DET KÄNNDES, JÄRLA IF F98 ♥). Men då var jag smart nog att glömma nykeln.. ewe Så jag väntade intensivt på att far skulle komma med sin nykel, vilket skulle ta en halv timme/40 min. Så jag gick till närmaste lekplats och gungade.. x3 hur eller hur, så kom han tillslut, så jag SKYNDADE MIG ALLT VAD JAG KUNDE att göra det jag skulle. OCH JAG KOM FAKTISKT TYP BARA 10 MINUTER FÖRSENT, FEDT SKILLAT! Mitt i uppvärmningen så kramade jag dem c':
Sedan efter träningen (HALALALALALALAL, YUPPYYY, FOTBOLLLLLLLL ♥) så gick jag hem till Tilda & duschade där. Elsa skulle också komma, men hon gick hem till sig för att duscha. Så hon kom sedan.
Vi gick till forum, köpte HUR MÜKKET FETT SOM HELST! Nejmen srsly, massor med choklad, chips, ostbågar, godis & läsk.. Glupska? YEPP!
Sedan gick vi hem, gjorde mat, åt den, såg sedan på film & somnade typ. MÜSIGT SOM FASEN! 8D
Lördagen
Jag vaknade. Vi sov ganska länge, halv 11? I alla fall, vi gick upp gjorde scones och sedan gick jag till forum. Där träffade jag Adéle, Naåmi, Siri & Clara. Det var fett såsüm! Så vi gick runt där,  ganska länge, fikade & så... Hade sjukt kul 8D Men jag köpte två kajaler, en svart & en vit. CÅÅLT 8D
I alla fall, sedan åkte vi hem till Adéle. Men då åkte Siri hem D:
Där hade vi sjukt kul, klädde ut oss till fjåårtizzawr 8"3
HAHA!
men sedan var jag tvungen att gå, skulle på åka hit i Söndags.. :"c Så jag gick, det var fedt med sorgligt.
MEN DET VAR FEDT CHILL PÅ KVÄLLEN, EN MASSA CHOKLAD & CHIPS & OSTBÅGAR - IGEN! 8D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woops, nu bled det en jäkla massa att läsa. Men.. Hum. Hur ska jag avsluta det på rätt sätt..?

Kommentarer
Postat av: Clara Bajskorven

SHIIIIIIIIIIIET VILKEN HÄRLIG BILD.

Mysigt värre på Forum jaah :3. OMG .. vikarie-varning? Hihi. MEN JAG SAKNAR DIG FORTFARANDE BAKSMÜKKET, OCH NU NU NU .. DU MÅSTE FAKTISKT KÖRA NÅGOT SLAGS VÄRSTABÄSTA BUS ELLER GODIS MED OSS. Eller något annat såsum. Och KP-TRÄFFEN FÅR DU INTE GLÖMMA. DIN BAJS.

Jag älschkaaar diiiih!

2011-10-04 @ 20:45:46
URL: http://sunshinegirl.devote.se
Postat av: Siri

Host host Du glömde att träffa någon host

2011-10-10 @ 18:18:42
URL: http://flodhest.bloggplatsen.se
Postat av: Filippa

ÄLSKAR ER BÅÅDA!

2011-10-16 @ 12:47:47
URL: http://filippavardet.blogg.se/

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0