Dag 1 - Om mig

Jag heter Filippa Spernaeusia Abeargi (låt oss säga något åt det hållet '-').
Jag är tolv år, fyller tonåring den 17 December. Sent, ohyes.
Jag bor i Luxemburg med min mor & min syster. Min far & bror är kvar i Sverige. Jag går på ISL (International School of Luxembourg). Där pratar man engelska. det var en amerikansk skola från början.
Jag har två katter, Abbe & Tabbe. Abbe flyttade med oss hit, medan Tabbe är kvar i Sverige.
Jag älskar att spela fotboll och piano. Att dansa & sjunga är också grymt kul! Fotografera är ett stort intresse. ag har en Canon EOS 1000D. Den är simpel men bra. Det är min första systemkamera och jag är grymt stolt över den, särskilt eftersom jag köpte den själv, för egna pengar jag tjänat och sparat ihop. :3
Jag gillar också att vara med kompisar och lyssna på musik.

Kommentarer
Postat av: Mitt namn är bajskorven. Clara Bajskorv.

Du..snyft booor...snyft i LUXEMBURG, din korv. WUÄÄÄÄÄÄ.



btw: när var det du skulle komma? Någon gång nu i september va? LOOTS OOF HUUGS FRROOM THE KORV.



2011-09-03 @ 16:23:04
URL: http://sunshinegirl.devote.se
Postat av: Denise c:

Fett härlig bild ;3

2011-09-21 @ 19:13:38
Postat av: Vilma

Bor du i Luxemburg?????? :o

2011-09-21 @ 19:53:12
URL: http://vilmavilma.myshowroom.se

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0