För att få igång bloggen...

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 3 – Mina drömmar
Dag 4 – En sanning
Dag 5 – Vad är kärlek?
Dag 6 – Min tro
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min dag
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Bloggar jag läser
Dag 14 – Min första kärlek
Dag 15 – Mina framtidsplaner
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Nuvarande förhållande
Dag 18 – Mina husdjur
Dag 19 – Utlandsresor?
Dag 20 – Mina föräldrar
Dag 21 – Mina piercing/tatueringar
Dag 22 – Något jag hatar
Dag 23 – Tvångstankar?
Dag 24 –  En bild på mig förra året och en från idag

Kommentarer

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0