Nu jäklans ska jag börja, och det ska bli bra!

Jag ska blogga mer, upptadera varenda dag, flera gånger per dag. Jag ska tvinga mig själv till det!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej alla!
Idag är det typ en chillar dag. Eller, kinda. Jag ska på någon äpple festival eller något, ganska weird, men fett häärligt ändå. NATUUUUR 8D
Ohyes.
Hur eller hur, igår hade jag inget, verkligen inget att göra. Gjorde läxan. JAG GJORDE LÄXAN, PÅ EN LÖRDAG, EN FRIKKIN' LÖRDAG!
Gash, alla dessa läxor, hela, hela, hela jäklans tiden. -__-
Men på eftermiddan så gick jag & mor till stan, hon lämnade tillbaka en tröja, jag köpte en present till en chey som jag ska på kalas till, på Onsdag. Vet inte varför på en onsdag, men i alla fall. DET ÄR LASERDOM PARTY, OHYEAH, SLÅ DET OM NI KAN, BIATCHES! 8D
Okay, srry people.
Just nu känner jag mig som en fjortis typ. Jag vet förfasen inte varför, kanske på grund av mitt klädval, mitt myyyysiga klädval? 8D
Ursäkta sämsta bildkvalitén, men jag kan inte hitta min kamerasladd D:
Men ja, 'fjortis-jacka', rosa linne & 'fjortis-byxor' .(bara modellen, ISL byxor är ju mükket, mükket cåålarä 8D)
Ni får säga vad ni vill, men jag känner mig som en fjortis, utan överflödigt smink x3

Kommentarer
Postat av: Siri Korv

Rosa linne? Det är ju orange ewe

2011-09-26 @ 19:20:39
URL: http://worldsmostbeautifulgeek.blogg.se/

Släng in en kommentar vetja!

Ditt fina namn här :'3
Kom ihåg mig?

Mejl (jag lovar dig, den publiceras inte!)

Din fina blogg här ^^

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0